[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - ideer!!??

ideer!!??

Allt som rör hi-fi

ideer!!??

Inläggav DF tis dec 30, 2003 21:53 pm

jag funderar på att bygga något snart och undrar om det är någon som har några ideer?
själv har jag vissa funderingar på mindre betongburkar.
ge mig alla era galna, konstiga och icke genomförbara tankar....
DF
 
Inlägg: 1
Blev medlem: tor dec 18, 2003 11:48 am

Inläggav Jon tor jan 01, 2004 20:10 pm

Du kan väl beskriva lite mer vad det är du är ute efter? :D
*Smack!*
Jon
 
Inlägg: 23
Blev medlem: sön dec 28, 2003 12:21 pm

Inläggav anders fre feb 13, 2004 22:20 pm

Hej

Galna ideer.... :-)

Hade planer på betongklumpar med runt innandöme för något år sedan, funderade på att bygga gjutform av en badboll eller nåt. Planerna blev dock aldrig verklighet.

Går dock i nya tankar nu och tar också tacksamt emot förslag....

Vill passa på att tipsa om en väldigt intressant "hembyggarsida": http://home.hetnet.nl/%7Egeenius/index.html

/Anders
anders
 
Inlägg: 3
Blev medlem: sön feb 08, 2004 10:52 am


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster

cron