[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Kritiskt stopp

Kritiskt stopp

Allt som rör mina program

Kritiskt stopp

Inläggav gäst lör jun 17, 2006 10:35 am

Hej och tack för ett bra program! Har dock ett smärre problem: när jag försöker göra en total backup av min NT-servers hårddisk får jag upp rutor med, ja, "kritiska stopp" heter det väl (röd cirkel med ett kryss i) som talar om att diverse filer inte gått att kopiera. Vilket väl är helt logiskt då det är filer som används (ntuser.dat, system.alt etc). Dock stannar backupen upp och fortsätter först när jag klickat bort rutan, vilket lite tar bort vitsen med en automatisk nattlig backup. Finns det något jag kan göra annorlunda med inställningarna för att slippa stoppet?

/Magnus
gäst
 
Inlägg: 3
Blev medlem: mån apr 17, 2006 12:52 pm

Inläggav Gabriel Karlsson lör jun 17, 2006 13:17 pm

Jag förstår. Tanken är också att du inte ska få upp nåt meddelande vid fel, utan att dessa bara ska sparas i loggen. Jag vet faktiskt inte varför den visar meddelandena. Jag ska titta på saken.

Som en tillfällig åtgärd kan du exkludera dessa filnamn från det aktuella jobbet, så att de ignoreras.
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm


Återgå till Program

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

cron