[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Högtalare

Högtalare

Allt som rör hi-fi

Högtalare

Inläggav Baggen tis mar 24, 2009 18:41 pm

Hur tar man reda på hertz talet när det inte står på högtalaren. Plockat ihop lite högtalar element, från olika monitor högtalare. Jag har tänkt mig att bygga ihop till 3 vägs medhörningar för att det skall bli lite mindre plock på scen och bätre ljud. I varje monitor skall jag ha Mellan register 2 st H/H 10" 8 ohm 150w. Bas 1 st rfc 15" 8 ohm 150w. Diskant 2st corall horn. Men vad skall man ha för delningsfilter.
Baggen
 
Inlägg: 2
Blev medlem: mån mar 23, 2009 21:31 pm

Re: Högtalare

Inläggav nadifierad sön mar 29, 2009 13:34 pm

http://www.faktiskt.se
Där finns mycket samlad kunskap! :?
nadifierad
 
Inlägg: 46
Blev medlem: sön dec 14, 2008 21:04 pm


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster

cron