[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Hemmabio ljud för 6000-9000kr, bluesky/magnat?

Hemmabio ljud för 6000-9000kr, bluesky/magnat?

Allt som rör hi-fi

Hemmabio ljud för 6000-9000kr, bluesky/magnat?

Inläggav kaptenperre tor feb 21, 2008 16:29 pm

Hej, jag har tänkt köpa ljud för hemmabio bruk. Det blir mest att använda dem när jag ser film. Alltså väldigt lite för musiklyssning. Hade tänkt köpa receiver + 5.1 ljud för ca 6000kr. Eftersom man får så mycket bättre grejer begagnat för samma pris tänkte jag köpa begagnat. Är främst 2 paket jag funderar på, men ni får gjärna komma med förslag. Dessa två har jag hittat:

1. (6000kr + frakt) nypris ca 18 000kr
1st Reciever Sony Str DB780
1st Magnat Alpha 25a Sub
1st Magnat vector needle 10 Center
2st Magnat vector needle Front
2st Magnat vector needle Bakhögtalare

2. (8600kr tot.) nypris ca 14 000kr
http://www.abluesky.com/asp/catalog...odcode=00012_51
alltså 2.1 med de 3 extra högtalarna tot. 5.1

I förslag två är alla högtalarna aktiva. Kan det vara någon nackdel/fördel som jag inte tänkt på? Paket 2 är även dyrare, även fast nypris på högtalarna är lite mindre. Har sökt efter bra recensioner på de båda, men hittar bara korta skrivelser av olika privatpersoner. Så det jag mest av allt skulle vilja ha är 2st recensioner, en av vardera högtalare/receiver.
Rummet är avlångt normalstort vardagsrum, men väggarna är ganska kala och av betong.
kaptenperre
 
Inlägg: 5
Blev medlem: tor feb 21, 2008 15:52 pm

Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster

cron