[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - En fråga

En fråga

Allt som rör hi-fi

En fråga

Inläggav Bud_Bundy mån mar 13, 2006 19:07 pm

Jag har kollat runt efter högtalare och dylikt, hittade sidan http://www.mamut.com/minic .
Någon som har beställt från den sidan? Någon kommentar?
Bud_Bundy
 
Inlägg: 30
Blev medlem: mån nov 21, 2005 20:40 pm

Inläggav Lesdiv mån mar 13, 2006 20:39 pm

Jag har väl egentligen inget svar på din fråga men själv har jag handlat från Ljudia och HIFI KIT, de har i princip de flesta märken som Minic har. Har inte haft problem med varken Ljudia eller HIFI KIT.
Lesdiv
 
Inlägg: 107
Blev medlem: lör feb 04, 2006 20:32 pm

Inläggav Teknolog tor mar 16, 2006 18:09 pm

jag slås av att sidan är vansinnigt ful, vilket jag tycker räcker för att inte handla där. Jag får ett intryck av att företaget inte är seriöst.
När ajg kollar igenom högtalarna märker man att de satsar framförallt på billiga skräphögtalare. typ monacor å proaudio. Sen finns ju ett par peerless också men dem finns ju i de flesta nätbutiker.

är det något element som du är vansinnigt intresserad av, droppa namnet på det så kan vi här säga vad vi tycker. Annars tycker jag du ska beställa nån annanstans.
Bilen är till för att göra stereon flyttbar
Teknolog
 
Inlägg: 14
Blev medlem: sön feb 05, 2006 18:50 pm

Inläggav Bud_Bundy fre mar 17, 2006 21:31 pm

Ja jag tyckte sidan såg ful och oseriös ut, men man vet ju aldrig innan man hört sig för. jag har länge varit ute efter ett par carlsson högtalare eller äldre sonab. Såg att det fanns en byggsats där. liknande dom modellerna. Men det kanske finns liknande på någon annan sida? Har inte hittat någon annanstans, Nån som vet?
Bud_Bundy
 
Inlägg: 30
Blev medlem: mån nov 21, 2005 20:40 pm

Inläggav Manyk sön mar 19, 2006 20:28 pm

Hej.

Jag är också lite nyfiken på Minic. Läste i nåt annat forum att dom hade gjort konkurs :!:
Om du kontaktar dom, så skriv i forumet om du får svar...

Magnus.
Manyk
 
Inlägg: 3
Blev medlem: fre maj 21, 2004 7:10 am
Ort: Hässelby


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster

cron