[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Vad ska jag ha till mina AE Evo Three

Vad ska jag ha till mina AE Evo Three

Allt som rör hi-fi

Vad ska jag ha till mina AE Evo Three

Inläggav helloor fre apr 01, 2005 23:04 pm

Jag har precis beställt ett par stående högtalare dvs AE Evo Three.
Men jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha för förstärkare och cd till. Någon som har något tips om det som passar AE Evo Three bäst?!
tack för en bra sida.
helloor
 

Inläggav helloor tor apr 07, 2005 12:40 pm

Nu har jag bestämt mig för att köpa Marantz PM4400 och Marantz CD5400 till mina AE Evo Three.
Är det ett bra köp? Det verkar som om det är riktigt bra ljud för ganska lite pengar.

AE Evo Three = 6500:-
Marantz PM4400 = 2395:-
Marantz CD5400 = 1995 :-

totalt: 10890:-

Några synpunkter?
helloor
 


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster

cron