[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - behöver lite råd....

behöver lite råd....

Allt som rör hi-fi

behöver lite råd....

Inläggav Christian fre okt 22, 2004 20:41 pm

hejsan allihopa....
jag har kommit över 2 st 12 tums celestion (G12C-125) på 8 ohm basar o jag har många frågor om vad dom passar till o så....men här kör jag..
är det bra grejer....?
är det PA grejer eller hemstereo...kan jag ha dom till hemstereo....?
vilken låd typ ska man ha...osv osv
jag vet inte några tekniska grejor som vas o dyl om basarna...
vora glad för svar...ha det gott alla =)
Mvh Christian
Christian
 
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 22, 2004 20:31 pm

Inläggav Gäst fre okt 22, 2004 22:58 pm

Uhum... Jag förknippar celestion med gitarrelement. Vet inte om dom gjort element för annat bruk. Men är det gitarrelement så lär dom gå sönder om du försöker spela bas är min gissning. Känn på hur hård upphängningen är...
Gäst
 

Inläggav Gäst lör okt 23, 2004 14:24 pm

dom är ganska styva....o upphängningen ser inte ut som en halv cykel slang som på vanliga högtalare utan typ som ( /\/\/\/\ )....
men dom kanske inte inte pallar för vanligt stereo bruk då....gillar bas :lol:
Gäst
 

Inläggav Gäst lör okt 23, 2004 14:27 pm

O inte minst......tack Gabriel,för en bra sida med många förstående halv proffs.....
Mvh Christian wannabee =)
Gäst
 

Inläggav Jon sön okt 24, 2004 20:59 pm

Hittar inga specar på dom, men du kanske kan fixa nåra bilder? :)
*Smack!*
Jon
 
Inlägg: 23
Blev medlem: sön dec 28, 2003 12:21 pm

Inläggav Gäst sön okt 24, 2004 22:35 pm

jag vet inte hur man postar bilder här på forumet men om du vill kan jag sända över msn...... eller så få ni säga hur jag lägger upp bilderna..höres senare...ska sova nu =)[/list]
Gäst
 


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster

cron