[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Hjälp en noob

Hjälp en noob

Allt som rör hi-fi

Hjälp en noob

Inläggav Sarimner ons aug 18, 2004 10:32 am

Hej.

Jag har fixat två golvhögtalare (Cerwin Vega V10F) och nu behöver jag en lämplig förstärkare. Det är ganska krallig bas i dessa (10") och jag måste ju ha något som kan driva dem.

Om någon är familiär med dessa högtalare vore jag tacksam för ett bra förslag på en någorlunda ekonomisk förstärkare, man är ju inte tät direkt.

http://www.cerwinvega.com/products/home ... r_10f.html
Sarimner
 
Inlägg: 1
Blev medlem: ons aug 18, 2004 10:25 am
Ort: Stockholm

Inläggav Mr_Flex fre aug 20, 2004 18:00 pm

frågan är hur högt du hade tänkt att spela? eller hur mycket high end hifi du vill ha?

men har man valt CERVIN VEGA är det väl tryck före finlir som gäller :D .

http://www.hifiklubben.se/iz.asp?id=3|p|143|143||plistp

Jag har inte provat dem själv men hifi klubben har några hyfsat billiga förstärkare av märket CAMBRIDGE.

Och hifiklubben brukar ju inte sälja shit direkt.

Men annars försök att hitta en NAD, har man tur så finns det begagnade på blocket ibland.

// Petrus
Mr_Flex
 
Inlägg: 13
Blev medlem: ons jun 30, 2004 20:41 pm
Ort: Malmö

Re: Hjälp en noob

Inläggav cool_hifi mån apr 13, 2009 19:33 pm

tjena. skulle kunna reckomendera en sån här en cerwin vega A2.6 kw2. de kan tydligen pumpa 2600 watt. den kommer att
palla driva de
Bilagor
CVA2_6KW2BK_1_m.jpg
CVA2_6KW2BK_1_m.jpg (150.46 KB) Visad 6313 gånger
cool_hifi
 
Inlägg: 216
Blev medlem: sön apr 12, 2009 10:19 am


Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster

cron